PHP.EE FOORUM   
Nimi:   Pass:   Mäleta mind! 
   Teemad | php.ee esilehele | registreeri | Märgi kõik teemad loetuks | #php.ee Skype vestlus | RSS
UUS TEEMA  OTSI  Lehekülgi: 1 2 
Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: laurie 2013-10-25 15:07:25
DreamApply - Student Admission Platform

DreamApply on Eestist alguse saanud ja rahvusvahelisel kõrgharidusturul laineid lööv tarkvaralahendus tudendite vastuvõtu haldamiseks. DreamApply aitab ülikoolidel kontrolli alla võtta kõik protsessid alates hetkest, mil kandidaadil tekib huvi ülikooli astumise vastu kuni hetkeni, kus ta ülikooli uksest sisse astub.

Tegu on veebipõhise tarkvaraga, mis muudab sisseastumisprotsessi kandidaadile mugavaks ning ülikooli jaoks efektiivseks ning lihtsasti hallatavaks, säästes kuni 60% tööajast. Teenusena pakutavat tarkvara (SaaS) kasutab hetkel üle 30 kõrgkooli Euroopas.

Rohkem infot: www.dreamapply.com


OTSIME: TARKVARA KLIENDIHALDUR / ANALÜÜTIK

Otsime kolleegi, kelle peamiseks ülesandeks on aidata ülikoolidel saada maksimaalset kasu profesionaalse vastuvõtutarkvara kasutuselevõtust. Töö eeldab ühelt poolt ladusat suhlemisoskust ning infotehnoloogia vallas orienteerumist, teisalt aga ka sisulist huvi kõrghariduse vastu ning soovi areneda selle valdkonna spetsialistiks.

Tööülesanded:

- klientidelt ning müügimeeskonnalt sisendinfo ja tagasiside kogumine ning ülikooli vastuvõtuprotsessi analüüsimine
- klientide konsulteerimine DreamApply võimaluste osas, koolituste läbiviimine, jooksva kasutajatoe pakkumine
- hinnapakkumiste koostamine, vajadusel müügiläbirääkimistel osalemine
- tarkvara seadistamine ning koolide abistamine andmete sisestamisel

Tööaeg on vajadusel ka paindlik - ootame töötajalt võimet talle usaldatud ülesannete täitmise eest ise vastutada. Töö iseloom eeldab valmisolekut reisida. Kasuks tuleb varasem tegevus kõrghariduse valdkonnas või muu rahvusvaheline kogemus (õpingud välisülikoolis, töö ingliskeelses keskkonnas vm.).

Loodame, et tunned ka Linuxit, PHP-d, andmebaase, oskad töötada XML tehnoloogiatega (XSLT, XPath) ning omad muidu laialdast IT-alast silmaringi.

Viimati muudetud: 25-10-2013 15:09:26
Muutja: laurie
Põhjus:

RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: papp on oluline 2013-10-25 16:00:17
palju pappi pakute?
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: laurie 2013-10-25 16:13:47
Huvitatutel palun ühendust võtta:

Lauri Elevant
lauri.elevant@dreamapply.com
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: Edgar Ninasarvik 2013-10-25 20:04:14
palju siis ikkagi pappi pakutakse? või olete MTÜ ja kogute töid annetusena? kui nii, siis võiksite parem alustuseks teha toetuskampaania lehe ja kogutud raha eest omale arendaja osta, mina niisama entusiastlikku arendajasse eriti ei usu
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: tööline 2013-10-25 22:55:45
Ilmselt aitäh eest pakutakse tööd.
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: Juta Jänes 2013-10-28 03:17:21
Kas porgandeid pakute?
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: lauri.e 2013-10-29 20:26:32
Ettevõttel on pikajaline kliendisuhe üle 30 rahuloleva ülikooliga Euroopas, kes kasutavad DreamApply tarkvara kõigi oma rahusvaheliste, kodumaiste ja/või exchange tudengite vastuvõtuks. Muuhulgas on tarkvara juurutatud ka kõigis Eesti suuremates ülikoolides, kes töötlevad DA abil kõik oma välistudengite kandideerimisavaldused.

Seni on kõik tõsiseltvõetavad kandidaadid esitanud ka oma palgasoovi, mille põhjal kedagi välistama ei ole pidanud. Samas kandidaatide kvalifikatsioon ning neilt eeldatav panus on ka väga erinevad.

Selgitan - tegemist ei ole tükitööga. Kui ettevõtte juhil tekib tunne, et üks potentsiaalne töötaja on võimeline looma klientide jaoks rohkem väärtust kui teine (kuigi mõlemad kandideerisid on sama kuulutuse peale) või toob ettevõttesse mingit laadi väärtuslikku teadmust/kogemusi, siis ka tehtav pakkumine saab olema sellega vastavuses. Vahe ei pruugi olla sugugi väike ning suvalise numbri foorumis välja hõikamine ei täida tööandja eesmärki.

Seega kandideeri ning kui suudad jätta mulje, et oled võimaline oma palga välja teenima (misiganes see ka poleks), siis töölevõtmise olulisim eeldus on täidetud. Nii lihtne see tööandja poolt vaadatuna ongi. Loodetavasti ei valmista kellegile üllatust tõsiasi, et palka maksab (ka ülemusele ja ettevõtte omanikele) ei keegi muu kui klient. Päris "ahela lõpus" tegutsedes (või avaliku sektori kogemusele tuginedes) on seda eeldatavasti juba küllalt raske omal nahal tunnetada ning seetõttu tekivadki sellised "palju pappi saab?" tüüpi anomaaliad.

Võin sellel mitmekülgselt huvitaval teemal ka edasi diskuteerida, aga eeldan, et ka teine osapool on valmis suhtlema oma nime alt.

Lauri Elevant
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: --koll-- 2013-10-29 20:51:31
see jutt on lame, orienteeruv number tuleks ikka esitada, mitte nii, et tulemuste pealt vaatame, palju palka saab maksta

ka töövõtja on ettevõtja ja sellisest aspektist tulekski lähtuda
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: lauri.e 2013-10-29 22:52:42
Hetkel jäävad tõsisemate kandidaatide palgasoovid brutos 900 ja 1600 euro vahele. Ilmselgelt on kaugemates otstes on küllalt erineva profiili ja erinevate tugevustega kandidaadid. Kui see aitas kellelgi mõtetes selgusele jõuda, siis olete teretulnud kirjutama ja saame tuttavaks!

Kui aga see põhimõte ei meeldi, et palgast räägitakse silmast silma, siis lihtsalt meie ettevõtte järelikult tööandjana ei sobi.
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: vastaja 2013-10-30 15:07:49
Teema algatajale ütleks, et ära pane tähele siinset "mis palka saab" hõngu.. selline asi on ja jääb igasse foorumisse. Väga paljud arvavad, et kohe peab palganumbri välja kirjutama. Aga vot ei pea! Enne peab tööotsija ikka ennast tõestama, oma CV ette näitama, portfolio jne, siis ehk on mõtet palgast rääkida. 2000 EUR kätte võib ju igaühele pakkuda, aga kas igaüks on õige inimene seda ka küsima? Suurelt kahtlen! Tõsine tööotsija ei virise siin selle ümber, et miks kohe rahast ei räägita! Tõsine tegija võtab tööandjaga ühendust, näitab ette, mis puust ta tehtud on, ja alles siis räägitakse sellest, mida ettevõte tööotsijale pakkuda saab.
Ok, muidugi võib palganumbrid välja laduda, aga kes see ikka tahab oma kontori ukse taha järjekorda neist, kellel keel vestil tilkumas ja peas "RAHA RAHA RAHA" mõte ?? Esmalt peaks peas olema mõte, et tahad tööd teha, küll siis raha juba ise sinuni jõuab.

vot tak!
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: geo__ 2013-10-31 10:06:02
TSITEERITUD:
Teema algatajale ütleks, et ära pane tähele siinset "mis palka saab" hõngu.. selline asi on ja jääb igasse foorumisse. Väga paljud arvavad, et kohe peab palganumbri välja kirjutama. Aga vot ei pea! Enne peab tööotsija ikka ennast tõestama, oma CV ette näitama, portfolio jne, siis ehk on mõtet palgast rääkida. 2000 EUR kätte võib ju igaühele pakkuda,...


Ma olen veidi teisel arvamusel.
Kui firma teab täpselt mis spetsialisti ta otsib, siis võiks olla ka aimu palju antud ametikohale töötasu pakutakse.
Ja palgavahemiku avaldamine ainult vähendab mõtetute tööintervjuude kogust.
Mingit mõttetute inimeste järjekorda ei teki kui nõudmistes täpselt ära kirjeldada, mida antud ametikohal peab oskama.
St. ära paku 2000€ , mitte igaühele, vaid ainult teatud oskustega töölisele.

Sellisel juhul saab tööintervjuul keskenduda sellele kas kandidaadil on nõutud oskused ikka olemas.

Tundub et paljud tööandjad, tegelikult ei otsigi töötajat vaid hoiavad kuude ja aastate viisi sama ametikoha kuulutusi üleval. Küll küsivad palgasooove, CV-d jms.
Mingeid vastuseid neilt muidugi ei saa.
Arvatavasti ainult koguvad andmeid.
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: Poiss 2013-10-31 10:09:06
Ma siiski oponeeriks sellele palgaga salatsemisele. Vahemiku võiks ja peaks kuulutuses mainima. Ma olen tõsiselt tüdinenud sellistest pakkumistest, kus ma pean ridade vahelt lugema, kas ettevõte saaks mind endale lubada või mitte. Minuarust, kui ettevõte tahab keskpärase palgaga keskpäraseid töötajaid, siis ärgu numbreid kuulutuses öelgu, tõsised tegijad paraku ei hakka ennast selliste umbluupakkumiste peale liigutama.

Teine asi on see, et kui palgavahemik on kuulutuses kirjas ja värbamine osutub edukaks, on lõpliku palga määramisel selged ka ootused ja positsioon selles ettevõttes.

Eriti tobedad on selle koha pealt riigiasutused, kel on kõigi ametikohtade palgaastmestik teada, aga nad ei vaevu numbreid kuulutuses mainima.
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: Pasknäär 2013-10-31 10:16:26
Kui sa oled tegelenud IT-valdkonnas personali otsimisega, siis ehk tead, et see ei ole päris sama mis labidamehe otsimine ehitusele.

1. Personali ei ole eriti saadaval.
2. Sageli on enesehinnagu ja reaalse väärtuse käärid kõige suuremad just madalamas otsas.
3. Tööandja peab sageli leppima oma ootustest kehvema inimesega ja investeerima tema koolitusesse.
4. Tööandja saab sageli hoopis selliste oskustega inimese, millega ta pole arvestanud.

Seega, kui sa pakud palgaks 2000 ja kirjutad raudsed nõudmised, siis ilmselt ei kandideeri keegi, sest pole kedagi :)

Kui jätad nõudmised häguseks ja paned palgaks 2000, siis kandideerib liiga palju rämpsu.

Ilmselt suur osa tööandjaid loodavad, et nende hea maine või huvitav pakkumine tekitab piisavalt huvi inimestes, kellel on ehk mingisuguseid vajakajäämisi tööandja soovide kirjelduses, aga samas mingisuguseid muid müstilisi tugevusi, mida tööandja pole osanud ettenäha. Loodab, et need selguvad selles esimeses kirjas. Tere, mina olen xxx, ma küll ei oska teiepoolt nõutud #ccc aga ma oskan väga hästi #ppp ja usun, et sellega saab isegi rohkem ja paremini ära teha, kui teiepoolt soovitud #ccc'ga. Ahja ma olen muuses teinud ka skype'i.

TSITEERITUD:


Ma olen veidi teisel arvamusel.
Kui firma teab täpselt mis spetsialisti ta otsib, siis võiks olla ka aimu palju antud ametikohale töötasu pakutakse.
Ja palgavahemiku avaldamine ainult vähendab mõtetute tööintervjuude kogust.
Mingit mõttetute inimeste järjekorda ei teki kui nõudmistes täpselt ära kirjeldada, mida antud ametikohal peab oskama.
St. ära paku 2000€ , mitte igaühele, vaid ainult teatud oskustega töölisele.

Sellisel juhul saab tööintervjuul keskenduda sellele kas kandidaadil on nõutud oskused ikka olemas.

Tundub et paljud tööandjad, tegelikult ei otsigi töötajat vaid hoiavad kuude ja aastate viisi sama ametikoha kuulutusi üleval. Küll küsivad palgasooove, CV-d jms.
Mingeid vastuseid neilt muidugi ei saa.
Arvatavasti ainult koguvad andmeid.
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: rtfm 2013-10-31 11:22:07
olgem ausad, tegu ei ole ju IT süvateadmisi nõudva töökohaga vaid otsitakse kliendihaldurit , kes teeb oma tööd selgeksõpitud vahendiga, piiritletud võimaluste ja aeglasemalt, kui tehnoloogia üldarenguga areneva tarkvaraga. Tegu on mugavustöökohaga milleks vajaminevad oskused inimene omandab töö käigus ehk 6 kuuse tööperioodiga. Inimene kes saab 1600 brutot saab kätte vist ~1200 kandis ja sellise piiritletud vastutusega töö juures on see Eesti kohta väga hea tulemus.

Tüüpiline Eesti töökuulutus (või kogu maailma väikefirma töökuulutus). Töökuulutuses võiks tõepoolest ära tuua palgavahemiku ja töötingimused jne, lugesin seda kuulutust ja algul ei mõtelnud sellele mis seal palka võiks saada samas nüüd hiljem toodud palgavahemik näitab selgelt ära , et see ei ole IT proffessionaalile vaid pigem ikkagi klienditeenindajale orienteeritud. Kes on korra üle piiri käinud ja kogemusi omandanud nin töötanud suuremas ettevõttes, kui 10 -20 töötajaga mikroettevõte, ilmselt sellise kuulutuse peale eriti ei liiguta, sest mujal maailmas väärtustab ettevõtja kõikide teiste aega. Alati saab muidugi ühendust võtta ja järgi küsida, aga see ei väärtusta töövõtja aega :)

Kes kardab "rämpsu" see ei ole üldjuhul hea suhtleja või on muude ülesannetega liiga hõivatud. Kuulutajale soovitaks pigem kuulutuse paremat fookust, on väga palju häid klienditeeniondajaid, haldureid kes suudavad tööd teha neile selgeks tehtud töövahenditega ja seda ka kesk või -põhihariduse baasil. Mina tõmbaks need tehnilised oskused sealt üldse välja, laiendaks hoobilt kandideerijate hulka ja jätaks IT spetsiifilised asjad ikkagi IT spetsialistidele kes võivad kliendihaldureid tehniliselt toetada.

Ps: Olen üsna kaua , ~10 aastat, töötanud kodukontorist freelancerina ja selle tegevuse käigus olen teinud koostööd ~10000 erineva kliendiga ja suhtlen päevas üsna palju erineva profiiliga inimestega. Vähesed paistavad tõsiselt silma ja kogemus ütleb, et head IT spetsialisti keda reaalselt sinu ettevõte käekäik kotiks ja kes suudaks sinu eest su ettevõttele lisaväärtust luua ning laial spektril ettevõtte tegevuses kaasa rääkida võiks täna leida netotasemel 2500 ja üles vastasel juhul teeb selline inimene lihtsalt oma ettevõtte. Samas on maailm inimesi täis kes saavad hakkama , küsivad nõu , maksavad teenuste eest ja lähevad edasi ja selline võiks olla ka suvaline tootespetsialist või kliendihaldur.
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: lauri.e 2013-10-31 11:26:43
Jutt õige. Tihtipeale tuleb tööturul leppida oluliselt vähemaga kui oli loodetud (ja oli ka valmisolek maksta), seejuures võib tegemist olla igati õppimis- ja vastutusvõimeliste inimestega.

Kui eeldada, et tööle kandideerivad inimsed üldiselt leovad avalikke foorumeid, siis oleks ilmselt äärmiselt demotiveeriv lugeda, et me olime tegelikult (mingile superstaarile) valmis maksma n eurot, sina aga saad paraku n*0.5 eurot. Ole nüüd vahva mees ja panusta 100%.

Liiga väikest (loe: tööturu võimalusi pakkudes realistlikku) palka välja lubades aga välistad eos võimaluse, et "joppab" ja õnnestub leida inimene, kellele pole kahju misiganes palka maksta.
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: vastaja 2013-10-31 12:22:00
ma tean isegi firmat, kus on töötajatele makstud seda palka, mis nad on ka küsinud, kuigi reaalne on suurem. ehk tööle tuli 1-2 aasta jooksul 4 inimest, kellelt küsiti konkreetselt, palju palka sooviks ja maksti niipalju, kui öeldi, kusjuures ühele makstakse 600, teisele 900, kolmandale 1000 jne. kuigi reaalne on suurem, mida oldi nõus pakkuma, kui oleks julenud rohkem küsida. pigem takerdub asi ka selle taha, et inimene ei julge küsida. ta kas ei ole oma oskustes kindel või kardab küsida liiga suurt palka ja nii konkurentsist välja langeda. küsitakse mingi X summa ja kui see on madalam tööandja poolt arvestatule, siis võetakse tööle.

ma pooldan ka seda, et palganumber oleks väljas, aga kui pole, siis ei tohiks selle ümber vingumine olla! kohustus pole ju palganumbrit öelda ja siis pole põhjust ka viriseda :)
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: --koll-- 2013-10-31 12:48:55
TSITEERITUD:
Jutt õige. Tihtipeale tuleb tööturul leppida oluliselt vähemaga kui oli loodetud (ja oli ka valmisolek maksta), seejuures võib tegemist olla igati õppimis- ja vastutusvõimeliste inimestega.

Kui eeldada, et tööle kandideerivad inimsed üldiselt leovad avalikke foorumeid, siis oleks ilmselt äärmiselt demotiveeriv lugeda, et me olime tegelikult (mingile superstaarile) valmis maksma n eurot, sina aga saad paraku n*0.5 eurot. Ole nüüd vahva mees ja panusta 100%.

Liiga väikest (loe: tööturu võimalusi pakkudes realistlikku) palka välja lubades aga välistad eos võimaluse, et "joppab" ja õnnestub leida inimene, kellele pole kahju misiganes palka maksta.


Ma alustaks lihtsast, koosta mingi konkreetne (võimalikult väike, aga tingimata mitte lihtne) ülesanne, määra sellele maksumus ja pane siia üles, selle peale saad pakkumisi/sooviavaldusi kui hind vähegi mõislik on

nüüd on sul võimalik juba tehtud tööst järeldada tulevase töövõtja (kooostööpartneri) tase


RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: Punn 2013-10-31 17:20:23
Mulle tundus just et kuna töökoht on inimesele, kes peab tundma pisut IT'd ja pisut ka turundust ja olulisel määral tegema ka müüki, siis on siin just väga määrava tähtsusega need oskused, mida ei ole võimalik algselt kirja panna ega soovida. Samuti ei ole see töökoht, kuhu sa lihtsa ülesandega kellegi välja filtreerid.


TSITEERITUD:
olgem ausad, tegu ei ole ju IT süvateadmisi nõudva töökohaga vaid otsitakse kliendihaldurit , kes teeb oma tööd selgeksõpitud vahendiga, piiritletud võimaluste ja aeglasemalt, kui tehnoloogia üldarenguga areneva tarkvaraga.
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: rtfm 2013-11-01 12:05:37
TSITEERITUD:
Mulle tundus just et kuna töökoht on inimesele, kes peab tundma pisut IT'd ja pisut ka turundust ja olulisel määral tegema ka müüki, siis on siin just väga määrava tähtsusega need oskused, mida ei ole võimalik algselt kirja panna ega soovida. Samuti ei ole see töökoht, kuhu sa lihtsa ülesandega kellegi välja filtreerid.




Mulle tundus teisiti, näen, et vajatakse kindlate oskustega inimest kes kasutab kindlat tarkvara ja kindlaid vahendeid, et jälgida ja välja pakkuda kindlaid mustreid info liigutamiseks. Seda on võimelised õppima enamus inimesed tänavalt , kui neid piisavalt juhendada.

See on üldistades sama mis Espaki poes värvi või -ehitumsterjalide müüja :) need inimesed teavad uskumatult palju erinevate materjalide omaduste, paigalduse ja nende kokkusobivuse kohta ja oskavad kasutada n erineva tootja tarkvara müügi vormistamiseks või materjalikulu või seadete arvutamiseks ilma tegevuse üle pikalt arutlemata. Ühine osa selle kuulutuse võtmes ongi see, et neid on selleks koolitatud ja neid on teadmiste omandamise ajaks usaldatud. Tõsi nad ei ole küll it spetsialistid, aga oma tööülesannetes sellisel kõrgusel just suhtluse ja müügioskuste poolelt kuhuhu it spetsialistidel on väga raske jõuda. Kooslus mida naljalt meil ja mujal ei leia on just otsitav it spetsialistist müügiinimene ja hea suhtleja ühes isikus :) minu kogemus ütleb, et valdavatel juhtudel ei olegi vaja sellist otsida vaid otsida just peamise oskusega inimest ja talle muu osa juurde õpetada.

muidugi see on kellegi teise töökuulutus :) kõik meie arutelu jookseb suhteliselt tühja kuna me ei tea detaile ja ise sellele tööle ei kandideeri
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: sdfsdf 2013-11-02 01:18:49
TSITEERITUD:


Mulle tundus teisiti, näen, et vajatakse kindlate oskustega inimest kes kasutab kindlat tarkvara ja kindlaid vahendeid


Eksid, rängalt. Vaata kuulutuse lõppu: "Loodame, et tunned ka Linuxit, PHP-d, andmebaase, oskad töötada XML tehnoloogiatega (XSLT, XPath) ning omad muidu laialdast IT-alast silmaringi."

Ühesõnaga, loodame, et kandidaat oskab kõike. Tunned Linuxit? Tõesti? Väga hea, järelikult oskad C-d, mine kirjuta nüüd kernelile mõni moodul. Palka saad nii palju kui soovid (hahaa, tõesti olete valmis 5000 välja käima, et mingi linuxiguru teil jõudeolekus istuks ja kliendituge teeks? Vaevalt).

Eelnev oli muidugi utreeritud, kuid milleks sellist jaburust töökuulutusse kirjutada. Rääkimata faktist, et keegi ei tunne andmebaase. Tuntakse DBMS-e. Ja ma võin kihla vedada, et kui keegi vastaks sellele *üliülilaiale* küsimusele jaatavalt ning mina küsiks midagi stiilis "räägi nüüd oma viimasest kogemusest Oracle'i, Mongo või Cassandra'ga", on vastuseks "möö, möh?" või parimal juhul "väga hea oli".
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: tfr 2013-11-02 15:02:56
TSITEERITUD:
Ühesõnaga, loodame, et kandidaat oskab kõike. Tunned Linuxit? Tõesti? Väga hea, järelikult oskad C-d, mine kirjuta nüüd kernelile mõni moodul.


Analüütik / kliendihaldur ei pea kindlasti oskama eeltoodud asju sellel tasemel, et kirjutab Linuxi kernelit ja optimeerib Oracle päringuplaane - pigem, ma olen üsna kindel, eeldatakse tundmist sellel tasemel, et suudab ise kliendiga suheldes enam-vähem aru saada, millised soovid on lahendatavad ja millised mitte või pole lihtsalt mõistlikud. Ja säästab progejaid sellest vaevast.
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: lauri.e 2013-11-02 16:38:18
Vabandan, et kuulutuse tekst on segadust külvanud.

Antud töökoha kontekstis tähendab andmebaaside tundmine tõepoolest seda, et töötaja oleks võimeline näiteks kliendi palvel mingite andmete analüüsimiseks või massmuutmiseks veidi SQLi koostama ning seda ka baasis vastu käima laskma.

Linuxi tundine on samuti määrang, mis võib tähendada mida iganes alates käsurealt skripti käima laskmisest kuni kerneli arenduseni. Antud juhul siiski seondub see sellega, et suurem osa töövahenditest on mõeldud pingviini jaoks. Kui ikka käsurealt skripti käima ei saa ja lihtsaid utiile kasutada ei mõista, siis on efektiivne töötegemine mõnevõrra raskendatud.

Ehk siis õigus oli seekord neil, kes püüdsid siiski nõudmisi kontekstis vaadelda :)
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: lauri.e 2013-11-02 16:43:05
TSITEERITUD:


Analüütik / kliendihaldur ei pea kindlasti oskama eeltoodud asju sellel tasemel, et kirjutab Linuxi kernelit ja optimeerib Oracle päringuplaane - pigem, ma olen üsna kindel, eeldatakse tundmist sellel tasemel, et suudab ise kliendiga suheldes enam-vähem aru saada, millised soovid on lahendatavad ja millised mitte või pole lihtsalt mõistlikud. Ja säästab progejaid sellest vaevast.


Naelapea tabamistäpsus 100%
RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: dfsdfds 2013-11-02 22:18:34
TSITEERITUD:
Linuxi tundine on samuti määrang, mis võib tähendada mida iganes alates käsurealt skripti käima laskmisest kuni kerneli arenduseni. Antud juhul siiski seondub see sellega, et suurem osa töövahenditest on mõeldud pingviini jaoks. Kui ikka käsurealt skripti käima ei saa ja lihtsaid utiile kasutada ei mõista, siis on efektiivne töötegemine mõnevõrra raskendatud.

Ehk siis õigus oli seekord neil, kes püüdsid siiski nõudmisi kontekstis vaadelda :)


*Linux'i tundmine* on ju üsna konkreetne nõue. Käsurida on ikka käsurida ja Linux on Linux, eks ole. Ma parem ei hakka küsimagi, mis need lihtsad "utiilid" teil seal on, mida peab mõistma kasutada.

Näed ju ise ka, et su kuulutus ja järgnevad vastused on ehe jama. Mis sa keerutad.

RE: Tööpakkumine: tarkvara kliendihaldur / analüütik
Postitaja: MAVIS CALOS 2015-03-02 23:18:17
Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

Leheküljed: 1 2 

©2002-2013 Martin Rebane & PHP.ee kaasautorid
  0.0966291427612